piątek, 10 maja 2013

takie tam



 dla mnie prawdziwe odkrycie
zaczęłam od "sagi ludu", teraz "takie tam" połykam...
niesłychana siła słowa
przeczytałam tyyyle zbędnych książek
 fajnie trafić na takie niezbędne
 bardzo wam polecam

i jeszcze jedno
agnieszka kaluga
 dziś wysłuchałam w radiowej trójce audycji z jej udziałem
to jest blog, który prowadzi pani agnieszka
ech, czasem to moje życie zdaje mi się takie jakieś tylko dla nas...
takie trochę błahe
dla pracy, dla bliskich i dla przyjemności
i takie w pośpiechu
czasami mi wstyd
 bo ponoć nie tylko o to w życiu chodzi...
i wiem, że niektórzy stawiają sobie poprzeczkę dużo, dużo wyżej
albo życie ją im stawia...
i nie zasłaniają się tym ciągłym "brakiem czasu"
 
 
jak to jest, że jedni nie potrafią dzielić chleba i wszyscy w ich domu są głodni
a inni nakarmią nim jeszcze tuzin gości
 

no nic...
muzyczna propozycja na dzisiejszy wieczór: arvo part i harfa z wiolonczelą
 pięknie tutaj współbrzmią
 
zresztą posłuchajcie :)
 
 
 
dobrej nocy

1 komentarz:

Dziękuję :-)