środa, 26 czerwca 2013

playlista #3

  
 a tego słuchamy sobie po powrocie 

1.
youn sun nah / la chanson d'helene


znany temat z "okruchów życia" sauteta
zatęskniłam za tym filmem
a głos sun nah niesłychany...

2.
madaleine peyroux / somethin' grand



 3.
julie delpy / my dear friend


a ja lubię jej płytę
i czekam na film
choć się boję go okrutnie...
btw, potworny jest ten polski plakat
a i zwiastun - jeszcze gorszy
ale wiem, że będzie dobrze
no i gorzko przede wszystkim...

4.
daughter / get lucky


i kolejna smutna panna ;)
ale ten cover daft punku - kapitalna sprawa!
jak ona to śpiewa!!!

5.
sade / pearls


zapominam o sade :(
a tak ją uwielbiam
kiedyś potrafiłam się uzależnić od płyt dvd z koncertów
mam ich kilka w swej kolekcji
i wciąż się zastanawiam, który z nich najlepszy

6.
e.s.t. / odrip (hidden track)


któż nie lubi taaaakich niespodzianek?
ukryta piosenka gdzieś na końcu płyty
śpiewa syn charliego hadena
(haden to ma zdolne dzieci!)

7.
e.s.t. / believe, belief, below

i tu jeszcze taka wersja


rany, już pięć lat minęło od śmierci svenssona
jakoś wciąż nie mogę tego przeżałować

*

a tu mazowieckie maki






dobrej nocy...

(tak bym chciała mieć ciut więcej czasu na jakieś zapiski...)


5 komentarzy:

  1. Zdjęcie urzekające, no i dźwięki genialne. Na film też czekam i też trochę się boję, ale nie mogę się doczekać. Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu uda mi się wyrwać do kina.

    OdpowiedzUsuń
  2. Maki przecudne, jak Ty to robisz? I jak one to robią?:) Ja zaplanowałam obcowanie z dźwiękami od Ciebie na weekend, co pewnie skończy się jak zwykle jakimś przewlekłym zauroczeniem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Maggie, malo mnie ostatnio w blogowym swiecie wiec tym bardziej nadrabiam zaleglosci, chetnie czytam, ogladam i slucham muzycznych propozycji z przyjemnoscia. Maki na zdjeciach piekne, to jedne z moich ulubionych letnich kwiatow ...

    Pozdrawiam Was cieplo. M

    OdpowiedzUsuń
  4. Julie D. uwielbiam nie tylko na dużym ekranie. Głos matowy, tak jak lubię:)
    Na film czekam z wypiekami i jednocześnie jestem pełna obaw, plakat je tylko wzmocnił.
    Lista muzyczna w 10!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do filmu - nie ma obaw - dobry jest.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :-)